måndag 18 augusti 2008

Själens Krigare

Här kommer jag att presenterar Kjell Haglund Själens krigare

Vem är Kjell ?
Mitt namn är Kjell Haglund och jag har arbetat med min egen och andras personliga utveckling i många, många år. Jag är Livs coach Mental coach, Alternativterapeut, Stressterapeut samt Avspänningspedagog. Författare, Föreläsare med olika utbildningar, dagskurser och helgkurser som specialitet.Jag älskar verkligen det jag gör och anser att alla bitar kompletterar varandra på ett bra sätt. Men framför allt vill jag motivera alla människor att se sina liv och sin omgivning genom nya glasögon att våra liv egentligen är en stor möjlighet och inte en plikt att leva. Vi har en kropp och ett liv här på jorden. Det handlar om att ta vara på de möjligheter som finns runt omkring oss. Vara aktiv i våra liv, och njuta av stunden vi lever i!

Sinnesro bönen
Gud giv mig sinnesro
Att acceptera det jag inte kan förändra.
Mod att förändra det jag kan.
Och förstånd att inse skillnaden.

Inga kommentarer: