måndag 25 augusti 2008

Dagens "Jag är bra-boken" Måndagen den 25/8

Dagens "Jag är bra-boken"

Bra:
1.Vad bra att jag hanterade en sitvation idag, när en knark på verkad man följde efter oss ca tio meter.
2.Vad bra att jag hjälpe en kamrat med att installera dataprogram som han länge viljat ha.
3.Bra att tog mig tid att städa när min fru var ute.

Tack:
1.Tack för att jag får ge kärlek till dom jag älskar.
2.Tack att jag för vara en gift man.
3.Tack för att den här dagen är över.

Hjälp:
1.Hjälp mig att jag våga följa med till BVC.
2.Hjälp mig att få kraft att köpa tränings kort.
3.Hjälp mig att få styrka att orka vara pappa.

Morondagens tanke ord:
Kom ihåg att ibland gör vi fel, men vi är aldrig fel.

Morgondagens visdomsord:
"Jag är sådan som min Skapare gjorde mig, och eftersom Han är nöjd så är jag det också"

Morondagens slang:
Drake = Fru

Inga kommentarer: