fredag 22 augusti 2008

Dator haveri, haveri på toppenventilen


Idag har jag haft en för jävlig dag, en jävla dator som skall jävlas och fortfarande inte fungerar till 100 % så det blir en lång natt. Den jäveln skall fungera !!!

Min toppenventil har gått på högvarv, jag blir så fascinerad av hur dumma vissa människor är, eller skall vi säga otroligt korkade.

Människor sårar varandra och när man vet att man sårar någon, då fortsätter man att såra fast man ändrar bara tillvägagångsättet.

Jag hatar när man lovar något och sedan inte håller det man har lovat, och dessutom hittar på historier om varför man inte höll det man hade lovat.Jag tycker inte om människor ljuger.

Till er som vill vara elaka och behöver uppslag besök då denna adress http://www.farbrortorsten.com/utbildningar/elak.php

1 kommentar:

Familjen wallin sa...

pFan va tråkigt att det inte vill fungera.

Skulle hjälpa dig om jag bara kunde