måndag 18 augusti 2008

Om bloggen

På denna blogg skrivs mina personliga åsikter, så dessa behöver inte stämma överens med vad andra kommer fram till. Jag vill poängtera det så att det slipper bli några missförstånd i framtiden.

Jag kommer här på bloggen skriva personliga saker, men aldrig privata. Jag kommer aldrig någonsin skriva om diskussioner eller samtal mellan mig och andra personer som inte är officiella. För att exemplifiera så kommer jag inte skriva om vad som sagts på ett möte eller om en person pratar enskilt med mig, men jag kan mycket väl komma att reflektera och återge vad som har sagts i föreningslivet.

Ingen behöver känna någon oro att det de säger till mig sedan kommer att stå här på bloggen.

Kommentera gärna inläggen eller maila mig frågor och åsikter på ronny.forsnet@gmail.com

Inga kommentarer: