tisdag 19 augusti 2008

Min nya leksak


Nu har jag haft min nya leksak i några dagar min nya mobil

Och är så nöjd passade på att skaffa 2 Gb minnes kort så att man för plats med mina låtar samt kort, men saknar min P990I men tänker skaffa kontant kort då har jag två mobiler :-)
Så om två år köper jag en ny mobil :-)


SONY ERICSSON C902
Funktioner5,0 megapixlars kamera med videoinspelning16 x digital zoom,
bildstabilisator och blixt

Mediaspelare för musik (mp3) och video (mpeg4)FM-radio med RDSTrack IDKalenderBluetoothModemVideoinspelning3G
Display240 x 320 pixlar262 000 färger
Mått108 x 49 x 11 mm107 gram
Batteritid

Standby: upp till 400 timmar

Taltid: upp till 9 timmar

2 kommentarer:

Marita sa...

En sån mobil har jag oxå köpt, fast en röd!
Den har inte kommit än.
Vad bra att du är nöjd med den:)

Ronny Forsslöw sa...

Du kommer inte vara missnöjd helt klart en kanon telefon.