torsdag 21 augusti 2008

Älskar denna låt

Mitt lilla barn
Ett barn ska jag ha när jag blir stormed smala ben och mjuka skor,små vassa tänder och skära händer,mage som en sockertoppoch ljusbrunt hår precis rakt opp.
Och jag ska köpa saker varje da'så många som mitt lilla barn vill ha,och skrika ska mitt lilla barn få göraför skrik det tycker jag om att höraoch bråka hela dagarna och skrämma kor i hagarna,
men ska jag säga, akta dig för eldoch djupa vattenspring aldrig aldrig bort från migi den svarta natten.
Ett barn ska jag ha när jag blir stormed smala ben och mjuka skor,små vassa tänder och skära händer,mage som en sockertoppoch ljusbrunt hår precis rakt opp.
Och vi ska busa mycket varje dagmitt eget lilla barn och jagoch skrika som gorillor ska vi görahoppa runt och skärmma folk ni ska få höravi ska bita dom i benen, binda fast dom vid den stora stenen.
men ska jag säga, akta dig för eldoch djupa vattenspring aldrig aldrig bort från migi den svarta natten.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor..
Och om mitt barn får ont i magen nåra gånger ska jag sjunga för'e jätte fina sångeroch jag ska byta blöjor på mitt barnoch sätta på små kläderoch världens minsta gummistövlar ifall det blir dåligt väder.
Men ska jag säga..

1 kommentar:

Anonym sa...

Så söta :), världens finaste småsyskon!