måndag 18 augusti 2008

Hon kallar sig Erica "grus i musen" Johansson

I kväll sätt jag smörgåsen i halsen av skratt efter att hört Erica Johansson krönika på sin blogg, här kan du läsa vad hon skrev :-)


Hon kallar sig Erica "grus i musen" Johansson och skriver:
"Den dagen en man kommer fram till mig och talar om att han fick hela "paketet" fullt med grus då kan vi börja snacka längdhopp på allvar. Hur många gånger har jag inte rättat till bikinibyxorna efter jag har gått upp ur sandgropen och hur många gånger har jag inte vänt ut och in på trosorna för att diskret tömma ut all sand? Bara för att vara den manliga delen av publiken till lags. Varför tror ni att alla fotografer sitter med sina stora objektiv framför gropen? Längdhopp är inte bara en olympisk gren. Jag skulle vilja påstå att det är den mest erotiska och vulgäraste av alla friidrottsgrenar."Skriver Erica.Och berättar att det enda hon tänker på när hon tar sats är att hon hoppas att baddräkten skär in i häcken så att det ser naturligt ut och hon ska kunna ta sig upp ur gropen utan att fotograferna får chans att ta några "vulgobilder".

Inga kommentarer: