onsdag 20 augusti 2008

Jag blir så förbannad!!!!!!!


Söndagen den 10 Augusti så upptänker en granne i huset ser att det står tre berusade personer och kissar i barnens sandlåda (Vi bor nära ett stortcentrum och i sommar har det kommit MÅNGA berusade personer, och dom sitterofta i en skogtunge)Berättelsen går i ser men iallafall så sticker någon av dessa tre nergrannen med en bajonett, vi har hör att dom fick tag i en men enligt lokaltidningen så försvann gärnings mannen.
Eftersom vi fick vetat detta några dagar efter händelsen, grannen kom hem i
från sjukhuset dagen efter han hade fått en lindrig skada låret.
Nu har det gått flera dagar och flera "Berusade" finns runt vår lekplatssom är en privat lekplats eftersom huset ägs av en hyresrättsförening Men nu till det jag blir så förbannad INGEN REAGERAR och inga barn lekerdär (inte konstigt) men inga möten, inga insändare och inte ett ord från styrelse för hyresrättsföreningen DVS INGA REAGERAR.

Jag måste bara få återkomma med mera angående detta.

2 kommentarer:

Marita sa...

Usch! Det verkar som det har blivit stökigare i Farsta på sista tiden.
På den sidan där jag jobbar bor det många missbrukare. Jag skulle nog se mig om efter ett annat boende för barnens trygghet.

Ronny Forsslöw sa...

Ja tuvärr är det så när sommaren kommer så kommer "dom" fram men under hösten och vinter ligger dom i ide :-)

Men du har rätt att det inte är ett bra ställe och bo i om man vill kunna släppa ut barnen så vi har tänkt att vänta tills Joakim har gått ut skolan har ett år kvar sedan kommer vi att försöka hitta något annat.