fredag 3 oktober 2008

IKEA & SKÄRHOLMEN

Godmorgon alla kära läsare :-)

Vaknade att jag inte hörde någon soppbil, tänkte va nu ingen jävla bils som skall väcka mig utan nu går en lite gul man med en jävla damsugare på ryggen och soppar bort alla dessa underbara gul,röda löv.

Joakim har gått till skolan, Min fru har packat ner Amandas matsäckt det är fredag så då skall dom ut och träffa trulle i skogen, Viktor skriker i köket men vem bry sig :-) en lite larvig kille som känner som känner sig ensam runt köksbordet visst ja min fru har gett mig kaffe och skinksmörgåsar så idag blir det en resa till underbara IKEA och ett besök hos Skärholmen.

Ha en underbar fredag så hörs vi om ni vill.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att få gå på Ikea, själv har jag ca 8 mil till närmaste Ikea så det är inte ofta man kommer dit. Ha en bra dag

Ronny Forsslöw sa...

Oj vad långt men du Rosie du kan alltid kolla in ikea på nätet ;-)