fredag 17 oktober 2008

Bakslag



Igår fick jag ett rejält bakslag fick totalt hjärn släpp angående min bonus sons skolgång och syn och jag till gav min frun en salva över att jag alltid skall vara tyst när det gäller hans skola dvs jag skall inte fråga hur det går eller något som på minner om skolan, så i går kväll så sa jag vad jag tyckte och det brukar jag göra men igår kom allt både på gott och ont och detta är synd nu när jag har haft en hel vecka av positiva tankar och handlingar som kom detta jag tänker inte be om ursäckt över att jag bryr mig men några ord för jag faktiskt säga förlåt till min fru, så jag tog detta bakslag som en personlig förlost.
Skit.....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland blir det ett steg bakåt men sen går det flera steg framåt istället..
Vi tar nya tag !
Älskar dig !
Puss och kram

Ronny Forsslöw sa...

Tack att du finns kvar.
älskar dig också

Marita sa...

Det var nog den där droppen som fick bägaren att rinna över helt enkelt. Det har kanske varit lite mycket dom senaste dagarna.

Familjen wallin sa...

Man måste kunna få ut alla agrition
ur kroppen på nått sätt.

Bra att ni finns för varandra (och för mig)