fredag 17 oktober 2008

Idag kom ett brev.....

Till Vårdnadshavare förAmanda Forsslöw
Okej nu har det hänt Amanda har blivit stor, hösten 2009 skall Amanda börja förskolan så vi fick ett informations brev från Hästhagsskolan och att dom vill att Amanda skall börja i deras skola så nu börjar vi föräldrar till denna tjej att kommer vi att nål söka alla skolor i Farsta som eventuellt kan få denna tjej som kommer bli proffesor i Kemi och få Nobelpriset 2020.
Vill ni se hur skolan ser ut kolla in denna
länk
http://www.hasthagsskolan.stockholm.se/index.htm



2 kommentarer:

Marita sa...

Jag har hört att det ska vara en bra skola. Men jag kan höra mig för på jobbet om skolorna i Farsta.

Jaha, hur var det hos F&S, för du var väl där:)?

Ronny Forsslöw sa...

Ja vi har också hört att den är bra men du får gärna höra på jobbet angående skolorna.

Ja jag var på F&S idag men tyvärr var inte damen som har hand om FYSS Fysisk aktivitet på recept men jag har bokat ett provpass på Onsdag för på måndag-tisdag jobbar Maria.

Fakta
F&S Farsta är en komplett anläggning med jympasal för 70 personer, spinningsal och ett närmare 500 kvm stort gym. Gymmet har ett särskilt fokus på funktionell styrketräning och gott om konditionsapparater. Alla utrymmen är begåvade med mycket dagsljus, både från fönster och ljusinsläpp i taket. Här finns även barnrum för de mindre.