torsdag 30 oktober 2008

Evelina på besök

Hej alla kära blogg läsare!
Här kommer ett efterlängtat inlägg (=
I Tisdag kom Evelina med sin Mamma Rosie och sin bror Jonathan till oss, skall tillbringa några dagar med oss i vår tråkiga vardag (=

Evelina
I Tisdag kvällen bjud vi på STARK köttfärssås mmm alla åt till och med Amanda, vem som lagade maten var kända kocken Ronny (= och Sandra kom och hälsade på.


På Onsdagens program så var det Biljard och kampen mellan mig och
Jonathan vart oavgjord 3-3 tur var väl det, dåliga förlorare båda två

Vi gick från Zinkensdam till Skanstull och på medborgar platsen såg jag denna underbara bänk och mitt hjärta bara smällt GUD SÅ VACKERT


På kvällen bjuds det på min fru underbara hemlagade PIZZOR jag åt faktiskt tre bitar mmmmm min egna lilla pizza bagare

På Torsdagen program vart det Bowling och det var jätte kul alla var jätte bra utom jag som kom sist )=

Och vinnare i Bowlingen vart som väntat stor mästaren Jonathan

Ett stående inslag är kort spel

Inga kommentarer: