onsdag 8 oktober 2008

Fortsättning av mitt inlägg angånde Misshandel

Fortsättning av mitt inlägg angånde Misshandel
http://ronnyforsslow.blogspot.com/2008/10/misshandlades.html

Möte:
I går hade Skolan ang Jonathan och i morgon skulle dom ha ett stor möte med massor av folk, det kommer att vara både skolpersonal och en massa andra, dom accepterar inte detta och det är så skönt, det är så skönt att dom tar tag i saken och att dom gör det fort.

Min kommentar:
Mycket bra agerat av skolan hoppas bara det inte stannar vid ord utan att det handling också.

Nu vet Jag orsaken till att Jonathan stryk.
För drygt en vecka sedan var han ute med ett gäng killar, Jonathan berättade för sin Mamma och säger att nu vill jag inte vara ute längre för killarna ska släppa ut luften ur bildäcken. Morgonen efter så var det flera bilar som hade platta däck, Jonathan berättade för ägarna vem det var, ägarna blev mycket tacksamma men tyvär inte en av killarna så nu blir Jonathan straffad för att han skvallrade.

Min kommentar:
Det är så tufft att säga nej och gå därifrån och jag hoppas verkligen att dessa bilägare för reda att det Jonathan gjorde att sätta stopp för mer utsläppta bildäck att genom detta för stryk.
Man undrar om detta gäng har gjort mera djävulstyg.

Jontahan är min vardagshjälte

Inga kommentarer: