måndag 20 oktober 2008

En till seger över min sociala ångest

Hem telefonen har varit jätte jobbigt att prata i jag klara av att svara på dom jag känner mig trygg men annars om det ringer hämtar jag telefon trycker på svars knappen och lämnar övertelefonen till min fru och detta är jätte jobbigt och så här det inte varit utan jag verkligensvarat i telefon och älskar att prata, dom som har pratat med mig säger att jag har en telefon röst men 4 år tillbaka är dett jobbigt.

Men nu har jag försökt att ta upp lyren och ringa så jag har idag pratat med Amandas ögon läkare, Tandläkare samt försäkringskassa slutligen Alfa kassa, och jag kännde att dom gamla takterna sitter kvar =)

Skall försöka träna mer på att ringa upp folk och slutligen hoppas jag att jag kan svara itelefonen men dett gäller också mobilen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Övning ger färdighet älskling :-)
Du är duktig !
Puss och kram din fru