tisdag 21 oktober 2008

Brev från min arbetsgivare

Idag kom ett brev från min arbetsgivare och jag sne tände på brevet.

Hej!
Jag undrar hur det är med dig och din rehablitering. Vad säger din kontaktperson och din läkare om dina möjligheter att återvända till arbetslivet.


Vad kankse inget konstigt men jag fick en känsla om att dom inte vill ha tillbaka mig, men bara frågoställningen gör mig illa tillmods ordet möjligheter fastnade i mitt huvud och en fråga som jag ställer mig har dom inget ansvar alls? innan jag eventuellt börjar min arbetsträning.

Jag har varit borta sedan 2004 och inget vykort eller blommor ingen uppmundrande ord mm gillar dom mig eller?

Jag svarade på brevet och mejlade i väg det så för se om jag får något svar.

Detta svar fick jag 13:20

Tack för information!
Lycka till med allt som du företar dig.

1 kommentar:

Familjen wallin sa...

Hitta ett nytt ställe kompis dom är fan inte värda dina kunskaper och ditt trevliga sällskap