fredag 10 oktober 2008

Godmorgon alla glada bloggare ;-)


I natt har jag haft en dröm en sån man inte vill ha.

Drömmen

Jag fick ett samtal till mobilen där en röst säger "Hej det är mamma"

jag ger direkt mobil telefon till Maria och rösten säger "Hej Maria det är Laila" maria ger tillbaka

mobiltelefonen till Sandra som var med oss och rösten säger"Hej lilla gumman det är farmor"

Sandra börjar gråta och jag tar mobilen och säger "Du är död" och rösten säger "Nej dom tog fel, jag har läggat i en kokong och mår bra" så fortsätter drömmen.

Hur skall man tolka denna dröm ? Vill min mamma tillbaka till oss eller var det något hon ville säga?

Jag vet att min mamma brukar säga att hon såg sin mamma vid sin säng och som ville säga något men det trodde jag inte på då.

Annars har denna dag börjat bra med frukost, lämna Amanda på dagis, Städa, laga mat och nu skall vi ta en fika för klockan är 10:00.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon. Jag tror att hon vill säga att hon har det bra och att hon är med er hela tiden.

Ronny Forsslöw sa...

Ja, det kan vara så, mycket tänkvärt.

Anonym sa...

Jag tror att svärmor finns runt oss hela tiden...
Jag önskar så att hon hade fått träffa Viktor !

Ronny Forsslöw sa...

Jag är helt övertygad om att ville träffa både Viktor och Evelina dom hon inte han träffa.

Marita sa...

Svårt att förklara, men jag tror att du undrar och tänker mycket på hur hon har det. Så det var väl skönt att du fick ett bra svar på dina funderingar. Hon har redan träffat era barn, synd bara att barnen inte har träffat henne.Det är min övertygelse.//

Familjen wallin sa...

Laila kommer alltid att var med er
som en stolt mamma och farmor.