fredag 17 oktober 2008

Träffen

Idag var jag och min fru på Träffen (Jordbro) samma ställe som vi var på i onsdags
http://ronnyforsslow.blogspot.com/2008/10/eldsjlar.html, idag lämnade vi några sponsor matrial som vi fick av en försäljare när vi skulle handla mat i onsdags kväll och vi fick tröjor och ryggsäckar och som vanligt bemötes vi på en härligt sätt och fick träffa några nya eldsjälar tog en fika och fick träffa en härlig man som brukar vara på träffen 4 dar i veckan och äta lunch, fika, lösa korsord och vi träffade andra också men mitt minne för dagen är denna man och eldsjälarna.
Jag hoppas bara att beslutsfattare i Jordbro ge den "förening" ekonomisk stöd i barår så att dom kan arbetsro för tydligen räcker pengarna att betala lokal hyran åretår sedan vet dom inte hur det blir.
Jo visst håll på glömma att ni vi kom till Jordbro centrum så ser vi svärfar som väntade på en kund (Taxi åkare åt 020) och det var jätte trevligt att träffa svärfar, länge sedan vi sågs.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var trevligt att åka dit en stund och träffa dessa varma människor :-)
Det var bra att vi tog oss tid att göra det...
Älskar dig !

Ronny Forsslöw sa...

Jag håller med dig du är så underbar med människor och du är så trevlig och varm och go mot alla.

Love you