torsdag 9 oktober 2008

Äntligen

Godmorgon på er kära bloggare!
I natt har jag sovit dåligt har åkt på en äcklig förskylning med huvudvärk, snuva, ont i halsen, äcklig slem, ont i kroppen FAN VAD JAG TYCKER SYND OM MIG =) och ingen snäll människa kommer med kycklingsoppa mina barn dom bara överger mig =)

Nu lite allvar i morse var jag och lämnade blodprov och när jag kom står hon där sköterskan Jennifer ung, glad, vacker, så söööööötttt och ropar upp nr 88 Fan det är jag vill inte gillar inte att dom sticker mig men det gick fort och jag lämnade en lapp med mitt nummer =) Nej detta stämmer inte men jag är på ett rethumör och retar gallfeber på min underbara fru som föjde med mig efter det vart det en latte och en giffel 90 spänn vad i helevete det är en lunch för två för fan vad dyrt men det var gott eftersom jag inte har ätit något sedan 22:30 då jag smällde i mig en liter mjölk och två choklad kakor.

Nu skall jag försöka vara snäll resten av denna dag.

Inga kommentarer: