fredag 17 oktober 2008

Psykologen

Idag var jag hos min psykologen och pratade och att jag ligger högt på Skattningsskalorom social och tvång ångest men att vi skulle återkomma till dessa listor nästa gång.

Läs mer om listorna här http://ronnyforsslow.blogspot.com/2008/10/hemlxa.html

Det var som vanligt ett bra samtals möte och vi kunde se att jag hade gjort många framsteg samt att jag vet när varför jag får mina ångest attacker och kan då peka på vad som gjor att jag får denna ångest.

Igen hemläxa denna gång med skall försöka att gå och prov träna på friskis och svettis innan den 31 oktober samt att också spela bowling med min fru.

Idag börjar jag äta min medicin Simvastatin samt Trombyl.
Läs mer om min medicin här:http://ronnyforsslow.blogspot.com/2008/10/att-det-r-s-illa-trodde-jag-inte.html

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat med alla dina framsteg :-)
Älskar dig !

Ronny Forsslöw sa...

Tack mycker är din förtjänst.
Älskar dig enorm mycket.

Familjen wallin sa...

Du är duktig min vän

Ronny Forsslöw sa...

Tack för era varma ord, det värmer.