onsdag 8 oktober 2008

Hemläxa

Idag var jag hos min läkare och fick hemuppgifter skulle fylla i Skattningsskalor, 6 sidor ni kan läsa sidorna klicka bara på bilderna så blir bilderna stora.
Dessa skattningsskalor kommer sedan ligga som underlag inför bedömningssamtal angående Gruppterapi eller enskild KPT.













Uppgift
Fick en uppgift som skall vara gjord innan den 15 Oktober, uppgiften går ut påatt jag och min fru skall gå på BIO, dvs planera barnvakt, åka tunnelbana, beställa biljetternaoch titta på filmen, skriva ner tankar och känslor skicka in denna uppgift innan den 15 Oktober.

Detta är en jobbig uppgift så mycket oro, ängsla, ångest, paniktankar osv.
Min läkare är helt fantastisk jag känner mig trygg när jag besöker henne, känner att hon förstår mig.

Vår handlingsplan just nu är:
Hösten
1.Samtal.
2.Att kolla upp min fysiska hälsa.
3.Att börja träna på gym börja med en gång i veckan.
4.Att genomföra utredning angående läs- och skrivsvårigheter/dyslexi.
Vårens planering är inte klar än.
Målsättning att jag skall tillbaka till arbetslivet 100% 2010




1 kommentar:

Marita sa...

Hur gör man om man vill lägga in en länk till en annan blogg i en text i ett inlägg? Trodde att det bara var att kopiera adressen.