torsdag 16 oktober 2008

SEGER TILL MIG ÖVER SOCIALAFORBIN

Jag hade som hemläxa/uppgift av min psykolog att tilsamman med min fru gör någon aktivitet baraför oss utan barn ca 1,5 timme, det var tänkt att vi skulle börja gå på bio men omständigheter gjorde att vi börjar "lätt" om jag hade gått på bio så var jag i en folkmassa och inte hade alla blickar på mig och det känns bra eftersom det är jobbigt att man tittar på mig så vad gör jag JAG VÄLJER EN AKTIVITET SOM JAG KAN BLI EN MITTPUNKT, hur friskt är inte detta =)

Inför att åka och spela biljard kändes faktiskt hur bra som helst fast vi skulle vara där hade vi sakt klockan 11:00 nu vart inte det vi kom vid 11:30 det vart jobbigt för mig att inte ha kontrollen över min planering.

Vi ställde bilen vid zinkensdamm och gick till Hornsgatan 61, väl framme så vart det jätte spännade och häftigt att få göra något till sammans med min fru eftersom vi har varit tillsamman i sju år och utan att gjort något roligt jag jag vet och skäms men min ångest har varit så stark.

Väl inne mötets vi av en trevlig tjej som hälsa oss välkommna det var inga som hade börja spelat biljar innan oss, jo personalen spelade 4 st men jag brister ut och säger cooolt det var verkligen en glädje att vara "normal" att jag kan göra sociala aktiviter med min fru som andra par gör.
Biljad matchen vi fick bord nr 6 ja ja inga tankar nu vilken adrenalin kick jag fick, så lycklig jag var (Blir rörd nu) över att att kommit så här långt.

Vi la upp bollarna och tog fram köerna och började spela snacka om min fru har vinnar skalle och vill verkligen vinna vi spelade 4 matcher under en timme.

Match 1 vann Maria och vi räknade hur många bollar jag hade kvar och det var 3 bollar så vann maria med 3-0.
March 2 Vann Maria igen med 4-0.
Match 3 Vann jag med 1-0.
Match 4 vann jag med 1-0.
Så segraren i biljaden vart min underbara fru med 7 bollar dvs det vart två- två i matcher men Jag hade flest bollar kvar.

Grattis Maria Revansch imorgon =)









4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej älskling :-)
Det var roligt att umgås med dig idag och jag gör gärna om det igen..
Jag är stolt över dig...

puss din fru

Familjen wallin sa...

Fan va kul det ser ut

Skulle också vilja ha nån att spela med men men

Kan vi kan göra det nån gång

Ronny Forsslöw sa...

Hej Familjen Wallin!
Vill du att jag skall räkna upp alla som skulle spela biljard med dig ?
Klart vi ska spela bara du hittar någon att ta med dig =)
Bowling också måste spela samt middag eller hur?

Familjen wallin sa...

Nja behövs inte
ja hittar säkert nån som vill annars kommer jag själv