tisdag 21 oktober 2008

Godmorgon alla pigga människor

Nu har man lämnat Amanda på dagis och det kändes rätt så bra, möte inga så det var bra, Idag fick jag väcka Amanda hon var så trött och vid halv nio fick jag väcka Viktor så i med frukosten och borsta tanderna, borsta håret så var Amanda klar gå till dagis, vid kvart i nio studsar Joakim ut ur sitt rum hav var rätt så sen skulle börja kvart i nio med tyska på programmet.

Så nu skall jag och Viktor äta frukost vi hör =)

GLÖMDE SÄGA HAMMARBY KROSSADE DJURGÅRDEN I GÅR KVÄLL MED 3-0

5 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon. Det hade inte gjort ett dugg om du skulle ha glömt att nämna att Djurgården förlorade (ler)
Ha en bra dag

Ronny Forsslöw sa...

Har jag glömt något är du djurgårdare? =)

Djurgården förlorade bägge matcher mot bajen denna säsong med 5-0 =)

HEJA BAJEN

Lina skall nog få en bajen halsduk

Anonym sa...

Klart att jag är en Djurgårdare.
Inte är Lina en Djurgårdare, hon föredrar det vit-gröna laget, kan inte bokstavera namnet på det laget (smile)

Ronny Forsslöw sa...

H A M M A R B Y

Familjen wallin sa...

He he man ska prata om Bajen hela dagen