söndag 19 oktober 2008

Söndag morgon

Godmorgon alla glada och pigga bloggare.

Själv så har jag sovit gott och min underbara Anna skiper kopia har (tjatat) om omega 3 och linfrön så idag har jag äte en ordentlig frukost med fullkorns flingr, lättfil ,leverpastej viktväktarna med salt gurka, Banan, kaffe samtidigt håller jag på med en intern undersökning om blodsocker jag kommer under några dagar ta blodsockret och samtidigt ta socker prov på min fru för att jämföra som idag hade jag före frukost 7,8 medans min fru hade 5,5 och efter frukosten hade jag 12,3 och min fru hade 8,0 och nu har jag bara börjat att äta enligt talriksmodellen samt använda bra fetter och steka maten i ungen samt i olja medans jag använder mig av socker i kaffet och någon bulle för att se vad som är det skadliga, ja tänker ni det kan man väl fatta att det blir högre socker men då glömmer ni det dolda sockret i maten ja den kan läsa min rapport =)

Händer i dag:

Städa lägenheten --> Min fru skall skriva mötets protokoll från sitt jobb
Laga lunch
Söndags bio Horton, mellanmål =)
Göra färdigt min läxa (Frontpage)
Middag
Kolla på handboll, Hammarby spelar

Vad händer för er?

Inga kommentarer: