Idag är det dax att gå på ett planeringsmöte angående arrangemang under 2009, träffar bla Ansvarig för Eken Cup och andra personer.lördag 6 september 2008
Möte med Enskede samt Futsal.se
Idag är det dax att gå på ett planeringsmöte angående arrangemang under 2009, träffar bla Ansvarig för Eken Cup och andra personer.
Etiketter:
Enskede IK
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar