tisdag 23 september 2008

God förmiddag

Hoppas att ni alla mår bra själv fick jag en obehaglig upplevelse av Viktor i Morse HAN SOV och jag fick väcka honom klockan halv nio för att vi skall till dagis nu vart jag rädd KOMMER HAN BÖRJA SOVA PÅ MORGONEN NU och inte vakna vid halv sju :-)

Hajar ni bild texte Forss(löv) ha ha ;-) coolt tycker jag själv, text färgen är bildens bakgrund.

Vad har hänt:

Fick besök av Sandra igår och det var uppskattat av Amanda och Viktor och resten av Lövarna, Sandra berättade lite om sitt projekt som hon gör med Rädda Barnen Sandra kommer säkert göra mycket nytta med unga flickor, lite stolt är man.

Evelina skall eventuellt sluta med Innebandy och ägna sig åt teater på heltid, fick sitt skolfoto i går, det var jätte fint.

Mattias står i gå för en Bostad på Gotland och söker arbete hela dagarna.

Joakim laddar för ett gigantiskt prov om hälsovård i morgon samt på Torsdag skall han ingå i en stor övning med Räddningstjänsten.

Mickaela gör framgång med sitt arbete om personligutveckling.

Nu skall jag städa och busa med min lilla favorit kille, Vi hörs

Maria om du läser detta inägg på jobbet så saknar jag dig och älskar dig .

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fin höst bild!!!!

Ronny Forsslöw sa...

Tackar coolt med texten tycker jag forss(LÖV) :-)

Anonym sa...

Hej gubben ;-)
Jag har saknat dig oxå idag, det är tomt utan dig..Puss