onsdag 24 september 2008

Onsdag Morgon

Amandas med sina nya Gympa tröja
Amanda är medlem i Farsta Gymnastik Förening

Blogg läsare det är Onsdag morgon och jag fick ändra mitt möte med min läkare från 9:00 till 15:00 så jag får ändra planerna lite.

Skall till Solna och hämta reflexer sedan skall jag till mina rötter och kolla in vad som har hänt kankse besöker jobbet och träffa Viktor och Anki men vi för se.

Joakim har ett stort prov idag ämne Hälso och sjukvård sex timmar har det på sig att skriva provet, hoppas bara att han har pluggat så att det lir ett bra provsvar.

Viktor fick vi väcka för andra dagen i rad :-) kanse han kommer att sova en hel natt i sin säng

Nej nu skall vi klä på kidsen och lämna Amanda på dagis, ha en underbar dag vart än ni är.
//Ronny

1 kommentar:

Anonym sa...

Sötunge!