tisdag 30 september 2008

Vilken härlig Tisdag förmiddag

Nej jag går inte på något lyckopiller , Solen skiner och jag mår bra, Idag vaknade jag när frugan skulle upp, så det var bara att gå upp och göra frukost till min underbara fru Viktor vaknade runt sju och Amanda något över sju så frukost och ja ni vet borsta håret, tanderna så vart det dax att lämna Amanda på dagis, Viktor vill verkligen stanna.

Viktor avundsjuk på amanda.
Titta jag skall åka rus...... pappa kan inte stava.

Hoppla ponny.

Smutsigt urk

Idag skulle Sandra komma vid halv åtta men hon försov sig :-( men Sandra kommer vid halv elva så då skall hon ha fika :-)


1 kommentar:

Rosie sa...

Hej. Kan förstå att han ville stanna men nu är det ju inte så lång tid tills han själv får börja.
Ha en bra dag och hälsa sjusovaren