lördag 13 september 2008

Godkväll

En underbar lördag som startade vid nio tiden med frukost och mys, Idag hadevi bestämt att åka in till Leksaksmuseumet och där var vi vid tio i elva och inte en enda person såg vi Men till min fasa så kom två SL bussar och där så kommer det ut BARN FAMILJER jag fick ångest nej inte många nu så att man måste trängas men det visade att Spårvägsmuseument låg i samma lokal, så det fanns gott om plats.

Vi började att tilla på alla leksaker och det vart in nostalgi tripp jag mysoch fick så mycke minnen från min barndom och leksaker stackars Amanda som fickhöra "när pappa var lite lekte han med" Amanda gillade tågen och Viktor han bara tjut av lycka han var hel vild efter det gick vi och tittade på gamla bussar ochtågvagnar och jag tror att Amanda gillade att se tågen och bussarna.

Helt galet roligt och måste rekommenderas till alla och det var BILLIGT
vuxen 30:-. Barn under 6 år gratis, Och man fick se två Museum.

Så vart det ett besök på Mcdolnads samt en lite tripp till svärföräldrarnaoch det vart fika och data snack vi kom hem vid sex tiden så då vart detkäk Enchiladas det var super gott skrev detta inlägg och såg Svensson svensson.

Här kan ni se bilderna från dagens besök på museum

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul! Visste inte ens att det fanns ett leksaksmuseum...

Ronny Forsslöw sa...

Du måste bara åka ditt och se hur dina föräldrars leksaker såg ut.