söndag 21 september 2008

RUBINBRÖLLOP

Den 21 September 1968 i Österhaninge kyrka, gifte sig mina svärföräldrar
Margareta Nordell och Lars Gustafsson och 40 år senare fira de
Rubinbröllpsdag.
Jag är så stolt över dom och det är så härligt att se vad kärlek kan göra, själv fira jag fem år nästa år så jag hoppas att jag också får uppleva Rubinbröllop.

Vad ger man i present ? Jag (vi) tänker ge dom en uppförstoring av deras bröllopsfoto men inte orginalet utan jag retuschera foto, kan ni se skillnaden

Samt en lite hälsning på nätet http://www.forsnet.se/rubinbrollop/index.html

Vi älskar er...



Omgjort
Orginal


4 kommentarer:

Maria sa...

Vad fint det blev älskling :-)

Marita sa...

Då firar ni träbröllop nästa år då..

Familjen wallin sa...

Nä det gör ja inte
Men du är så duktig

Ronny Forsslöw sa...

Jepp det gör vi Träbröllop 2 Juni-09