måndag 1 september 2008

Flytten förstör Erkan Zengins proffschans


Personlig kunde jag heller förlora Erkan än Petter.

Petter Andersson är förlorad för Hammarby. Och samtidigt som han sticker till Groningen krossas Erkan Zengins proffsdrömmar. - Vad ska jag säga? Jag vet inte hur jag ska reagera, säger Erkan Zengin.

Det sätter Petter Anderssons flytt till Groningen stopp för. - Det har funnits klubbar som velat gå vidare med Erkan. Men i och med Petters flytt till Holland så säljer inte Hammarby Erkan nu, säger Zengins agent Patrick Mörk.
"Hade kunnat dra"
Som SPORT-Expressen tidigare skrivit var både norska Fredrikstad och turkiska klubbar intresserade av Erkan Zengin.- Jag hade kunnat dra, det stod mellan två klubbar. Jag fick reda på det här i dag, jag tar bara det här nu så får vi se vad som händer, säger Zengin.

2 kommentarer:

Marita sa...

På Torsdag har jag bokat in mig på ett afrodanspass så då kan jag mumsa lite iaf;)
här kommer receptet:
Konfektkaka

200g smör
200g mörk blockchoklad
4 ägg
2 dl strösocker
2½ dl vetemjöl
1 tsk bakpulver
Smält smör och choklad i kastrull på låg värme. Vispa ägg och socker. Blanda ihop allt till en smet. Lägg i form med löstagbar botten ca 21 cm i diameter.
Grädda i 225 grader exakt 12 minuter. Låt svalna några timmar eftersom den är lös i konsistensen.
ObS! Ingen bantningskaka.
Har ett recept på en urgod och enkel mazarinkaka oxå. Den kan jag skicka imorgon om du vill. Vet att du gillar det. Ha det fint:)

Ronny Forsslöw sa...

Tack för recepter och ja tack visst vill jag har receptet på mazarinkaka.

Afrodans låter jobbigt.