torsdag 4 september 2008

Idag är jag


Ledig från promenaderna vill inte "knäcka" mig man behöver att återhämta sig ibland.
Idag fick jag ett packet med reflexer, jag skrev ett mail till ett företag och undrar inte om dom kunde sponsra Amandas avdelning med reflexer som dom kunde ha till och från dagis så idag kom ett paket med 25 st, vanligt viss kostar dom 25:- st 625:- har jag fått och det är jätte kul så i oktober när mörkret faller skall Amanda få ge alla sina kompisar en reflex som man har på armen och sedan en reflex västa som jag har fått tidigare i år av en annan leverantör så nu skall dom synas.
Sen har jag gjort i ordning kompisens son bärbara dator och snart är det lunch tacopaj mmm

2 kommentarer:

Familjen wallin sa...

Tack för hjälpen med datorn

Anonym sa...

cool du är pappa! :) som fixar reflexer till alla barnen!