torsdag 4 december 2008

Godmorgon

Alla glada blogg läsare, idag är det torsdag den 4 december 20 dagar kvar till julafton och jag har en julkänsla inom mig och jag vill verkligen göra något speciellt till Amanda så jag tänker göra en sago bok till henne med temat julen men varför inte göra en så att ni tar ute på näte kan ladda hem den och läsa den för något barn ni känner jepp detta skall jag göra i dag, härligt sedan  blir det att skicka iväg julkort.

Joakim har försovit sig några dagar denna vecka så klockan väckte jag honom han har fysisk aktivitet nu på morgonen börjar kvart i åtta, igår så skolkade han hela dagen satt i en spelhall, det går så mycket energi till Joakim skola han är endå 18 år borde kunna ta ansvar för sin skolgång, ja hoppas gör man att detta kan ändras.

Amanda hade vid sextiden 37,2 och inte hostat så mycket och det är skönt, Viktor som är är snart 16 månader har kommit på att för jag inte som jag vill så skriker jag och kastar mig på golvet och sparkar i golvet, ni kan tänker hur kul det ser ut första gången men han gör det säkert bar gånger i timman så nu skall han bestämma.

Ja detta var lite för det första inlägge vill ni så ses vi senare :-=

1 kommentar:

Rosie sa...

Godmorgon
Skönt att febern har gått ner.
Ja det är inte roligt när dom skolkar, Jonte brukar själv göra det men som tur är så blir det inte ofta och igår sa han att nu ska jag börja att tänka på skolan så jag hoppas att det blir så

Ha en bra dag
Hälsa de dina