tisdag 30 december 2008

Nyårs meny

Sitter här och tänker på vad jag och min underbara fru och kids skall äta i morgon på Nyårsafton, hur låter detta:

Meny 1
Toasskagen
Nyårs stek med potatisgratäng, sallad och en kall öl
Marängswiss med kaffe
Ost med kex och ett gott vitt vin
Champagne till tolvslaget samt nyårspresent

Meny 2
Vitlöksbröd
Lövbiff med pomesfrites, beanässås, sallad och en kall öl
Bakelse med kaffe
Chips och dipp
Ett gott vitt vin till tolvslaget samt nyårspresent

Vilken meny skulle ni välja??

4 kommentarer:

Maria sa...

Jag ser fram emot att fira nyår tillsammans med dig min älskling !

Älskar dig !
Puss och kram din fru

Anonym sa...

Smarriga menyer båda två! Men jag skulle nog ta - Meny 1.

Kram

Anonym sa...

Dom lät goda båda två men jag skulle ha valt nummer 1

Ha en bra dag

Familjen wallin sa...

Ja du den första skulle man inte tacka nej till.

Fast med dig vid spisen blir det mesta jätte gott