lördag 13 december 2008

Trevlig Lucia


Lusse lelle

Lusse lelle, Lusse lelle,
elva nätter före jul.
Lusse lelle, Lusse lelle,
elva nätter före jul.
Nu äro vi hitkomna,
så näst före jul.
Nu äro vi hitkomna,
så näst före jul.

Godmorgon alla pigga bloggläsare, jaha lucia i dag och jag tänkte bjuda på lite skön sång för min familj och när jag kom in till min lilla dötter Amanda så tittade hon på mig sedan gömde hon sig bakom sin mamma snacka jag känner mig dum hon skäms för sin pappa ;-) och går kväll sa hon till mig "PACKA VÄSKORNA, STICK FRÅN STAN" och jag frågade vem som hade lärt henne det då sa hon TV, så jag funderar att slänga ut hennes TV ;-)
Ha en underbar Lucia så hörs vi.
SANKTA LUCIA GE MIG EN TIAAA

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fin du är pappa :) hoppas ni får en trevlig dag!