söndag 14 december 2008

Godmorgon

Alla bloggare och godmorgon idag är det den tredje advent, gud vad snabbt det går snart är det Julafton ;-)
Jag tycker så sund om min fru som inte får sova pgr av att Viktor skall ha bröst hela tiden så min fru får inte sova jag skulle vilja hjälpa henne men Viktor vill inte napp, välling, flaska så jag vet inte vad jag skulle kunna göra tuvärr, Och nu har min fru blivit dålig ont i halsen, feber så imorgon sätter sig hon på akuten, ja visst akuten sedan jag fick veta att jag har en bryten handled så har jag mått sämre och mina tankar spelar mig spratt, min läkare skulle ring i fredags och berätta vad hon tyckte vi skulle göra om vi skulle låte det va eller om det skulle gipsas och jag bara tänker mörka tankar tänk om det läker ihop så dom är tvångna att knäcka upp handleden för att gipsa den rätt shit jag blir skraj så imorgon måste jag få tag i min läkare och idag måste jag kolla upp när akuten gipsar för att åka in till Södersjukhuset och sitta där i flera timmar är ingen höjdare.

Nu skall jag brygga kaffe

Inga kommentarer: