fredag 12 december 2008

Seger

Nu har jag sett Amanda som enda pepparkaksgumma, hon var så duktig och det var dom andra barnen också, ljus var tända på gården och Amanda och två lucior var först i ledet, dom har sin lucia ute, det var svår att ta bilder men några var bra och dom kommer upp senare underdagen, när det var slut bjud dom på kaffe och pepparkaka och gick gick in och kom till rummen innandet stora där dom serverade kaffe men då fick jag panik det var så mycket föräldrar och jag håll på att kräkas så jag sa adjö till Amanda och gick ut i regnet, pratade med min älsta dotter i mobilen och efter en 10 minuter mådde jag bättre och nu skriver jag detta inlägg, Maria och Viktor är på dagis så jag ska brygga mig en kopp kaffe.

Jag är stolt över att ha sett Amanda och kunde gå så långt det gick.

2 kommentarer:

Rosie sa...

Du ska vara stolt.
Jag ser fram mot att få se korten.
Jag kommer ihåg när barnen gick på dais och hade Lucia firande, det var så fint och mysigt, man rös och tårarna kom nästan när dom sjöng.
Det är något man saknar.
Nu är dom så stora så någon Lucia på skolan blir det inte utan jag får nöja mig med att titta på tv i morgon.

Ha en bra dag

Anonym sa...

Älskling, jag är jättestolt över dig och jag vet att Amanda blev glad över att du var med.
All heder till dig älskling !

Puss och kram