fredag 12 december 2008

Lucia på dagis

Godmorgon!
Hoppas att ni alla glada bloggare har sovit gott! för det har inte jag i mitt huvud har det snurrat massa frågor angående gipsade handled, handled som har växt fel skall dom knäcka handleden sedan gipsa ja frågorna är många så har det värkt i handen så jag är nervös för vad läkaren skall säga.

Socialforbi lider jag av och idag klockan 07:30 har Amanda luciatåg på dagis och jag sedan min större barn varit på ett luciatåg när dom var små och när dom större gömde jag mig längstbak, jag är rädd att man skall skratta och åt Amanda eller knuffa henne, reta henne jag alla olika tankar går igenom mitt huvud jag vill se henne men jag är livrädd och sen fika bland andra föräldrar gör mig stel av skrek, kommer dom stirra på mig, disla bakom ryggen som sagt jag mår inte bra just nu och känner att om jag inte går gör jag illa Amanda och då tycker säkert andra föräldrar och personal att jag inte bry mig om min dotter shit jag mår inte bra.

Idag händer det mycket om jag inte åker till akuten och gipsar blir det en sväng till ICA Maxi, hämta åt det nya modemet till internet, baka pepparkakshus och pepparkakor och mycket mer, nu är det 60 minuter kvar och jag mår illa.

Önskar er alla en underbar fredag.

Inga kommentarer: