torsdag 11 december 2008

JULKLAPP

I veckan gav vi min fru en julklapp en netbook och idag fick jag en julklapp en bärbar dator
Toshiba Satellite Pro S300, en arbetslaptop med bra prestanda.

Så nu kommer vi att kunna både arbeta och surfa överallt, dett känns jätte roligt då min gamla bärbara dator inte hänger med längre, så godjul på mig själv, nästa vecka kommer den och jag väntar.

Datorn är utrustad med en Intel Core 2 Duo processor och 2GB RAM-minne.

Skärmen är en 15,4 tums Toshiba TruBrite widescreen som ger starkare färger och klarare skärpa. Den har också en integrerad webbkamera och mikrofon som gör videokonferenser möjliga.

Den är utrustad med fyra USB-portar som är försedda med Sleep n’ Charge – teknologi. Mobiltelefoner, PDA:s och andra USB-enheter kan därmed laddas även när datorn är avstängd.

Toshiba Satellite Pro S300 beräknas finnas i butik från och med december. 
Inga uppgifter om pris finns ännu.

Specifikationer:

Processor: Intel Core 2 Duo T5870 (2.0GHz)

Operativsystem: Windows Vista Business

Systemminne: 2GB 667MHz RAM

Hårddisk: 160GB

CD/DVD-enhet: Super Multi Drive (dubbla lager)

Skärm: 15.4" TruBrite widescreen display

Anslutningsmöjligheter: Wi-Fi (802.11a/b/g)  / Bluetooth (2.0 EDR)

Övrigt: Inbyggd webbkamera, Toshiba EasyGuard

1 kommentar:

Familjen wallin sa...

Fan va kul för dig

Grattis kompis