lördag 20 december 2008

Godmorgon

På er alla pigga, glada bloggare hoppas ni har sovit gott, själv vaknade jag vid halv sex och var jätte stressad över allt som skall göra i idag, Köttbullar, sillen, julsnapsen och allt annat mmm JAG ÄR STRESSAD och brottas med mina demoner så kallar jag mina problem och denna lördagen den 20 december ocg det är fyra dagar kvar tills jag skall sätta på mitt leende käns långt borta men nu hra jag i allafall uppdaterat min blogg, läst mina bloggar, upptaderar våra julsida på www.forsnet.se och snart skall jag gå och handla mmm om två timmar så kaffe innan dess.
Önskar er alla en underbar lördag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Godmorgon
Vad duktiga ni är som ska göra egna köttbullar, själv har jag köpt färdiga i år men sill ska jag lägga in i dag och det blir citron sill, den är jätte lätt att lägga in och ingen ättika behövs.

Ha en underbar lördag
Kram till er alla