onsdag 17 december 2008

Godmorgon alla bloggare

Trevligt att du stannde så att jag fick önska just dig en trevlig Onsdag sju dagar kvar till Julafton ;-)

Idag vägde jag mig och jag går sakta ner 94,6 härligt jag slarvar lite med godis svårt nu i juletid, idag skall jag till min psykolog för sista gången detta år så det känns lite vemodigt men skall kolla upp jouren man vet aldrig så här i juletid, Annars blir det lite paket inslagning och en sväng till ICA Maxi.

Min underbara fru mår allt sämre hostar, huvudvärk, snuva, frugan är verkligen av stål ger inte upp och biter ihop önskar att jag hade lite av hennes krut, älskar dig Maria.

Nu skall jag äta frukost men ni där ute i sajberrymden ha en underbar dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du
Du fångade mig,
du tog mig i din famn.
Nu är du mitt allt,
och du har mig för evigt.

Jag älskar dig min fina man !
Puss och Kram din fru

Ronny Forsslöw sa...

Tack för dikten min underbara fru älskar dig så enormt mycket.
Puss & Kram