onsdag 3 december 2008

Godmorgon

På er alla pigga och glada blogg läsare, I natt blev Amanda sämre hostar kraftigare och febern vill inte gå ner tyvärr så blir det inte bättre i morgon blir det att ringa till barnläkaren, som finns bara några meter från oss och det är skönt inga långa resvägar.

Själv börjar redan jul ångesten komma hur och var, när ja allt kan inte koppla av för en sådan prestation ångest ja vet bara att jag måste göra något åt detta, idag skall jag träffa min psykolog det är bra att man kan gå och snacka man vet att psykologen inte tar allt personligt som om man skulle prata med sin någon man känner.

Nu på morgonen skall jag efter att jag har varit hos min psykolog sätta mig och bara rå plugga måste bli klar så inga samtal eller annat än plugga gäller har sätt upp ett mål att bli klar tills på Fredag.

Julsaker från vinden skall hämtas idag, Michaela kommer på besök idag, käka lunch och kanske ta med Maria ut i centrum och kolla på kläder ni vet tjejer =)

Kaffe vill jag ha nu vi hörs

Inga kommentarer: