måndag 6 oktober 2008

Äntligen ett inlägg =)

Hej på er kära blogg läsare!

Vilken natt och förmiddag, I natt har Amanda varit en lite j...... jag fick gå upp tre gånger eftersom hon grät och skrek (Rimmar :-) att någon måste bädda sängen och vi kan inte låta henne skrika för då lär vi väcka grannarna eftersom det är lyhört ja man kan höra grannarna när dom har gymnastik i sängen.

I morse när min fru skulle åka till jobbet så hade hon ont i kroppen och i halsen och samma för mig så nu ligger det halstabletter och nässpray vid datorn och inte förglömma mina vänner alvedon.

Vi vart tvångna att gå till apoteket så vi passade på att ta en Latte i centrum och jag gillar verkligen när man för in latte när det är ett hjärta i koppen häfftigt, efter det vart lite handling och till lunch vart det våfflor med grädde och jag som behöver det :-(

Lite diverse information

Min fru´s bror har efter att läggat på sjukhust gått ner ca 15 kilo och börjat att rulla med sin stol och det är jätte härligt att se hur bra han mår.

I kväll skall Mattias och Sandra med sin mor se SUCK läs mer om suck klickan på denna länk
http://www.suck.se/

Pelles dotter ligger på sjukhus efter att haft feber en längre tid, så nu väntar på att få höra hur lägget är nu.

Vi hörs senare

I kväll smäller det Hammarby möter Göteborg och en given säker hoppas jag att det blir 2-1 till bajen.

Inga kommentarer: