lördag 8 november 2008

SKANDAL

I morgon spelar Hammarby Fotbol sin sista match mot peking (Norrköping)och jag brukar se borta matcherna på TV för jag har säsongskortet men vad gör domju dom vissar inte matchen för att det finns inte plats för alla pay-per-viewstablå VILKEN JÄVLA SKANDAL TYCKER JAG

Man sänder i första hand de matcher som gäller någonting, och därefter prioriterar man de matcher man väntar sig locka flest tittare. IFK Norrköping – Hammarby anses alltså falla utanför båda dessa kategorier. - Men två kameror kommer att finnas på plats, så det kommer att bli high lights och nyhetsbilder från matchen, säger Lundgren.
Så jag kommer att lyssna på matchen live i SR:s webbradio, samt kommer jag kolla i Hammarby fotbolls direktrapporteras på hammarbyfotboll.se. Matchen kommer dock att läggas ut i efterhand i HTV på hammarby.se

Jag brukar sjunga DOMAR SKANDAL men nu blir det TV SKANDAL

Inga kommentarer: