måndag 24 november 2008

Godmorgon i snö kaoset

Skönt att jag inte skall ut idag för vilket väder vi har så kan man läsa i tidningarna att det skall bli extremt väder i vinter men både varme och det skall bli blött shit jag vill hal kyla och snö.

Armen har värkt hela natten som igår natt somnade jag vid halv fem när jag ätit piller, vaknade halv nio.

Idag blir det lugnt, Min underbara fru måste vara hemma från jobbet för att ta hand om våran lilla bus unge =)

Amanda och Joakim är på dagis och i skolan, skönt

Nu skall jag äta frukost

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Ronny o Maria! Tack så mycket för grattishälsningen på Pelles blogg och tack för allt jobb jag förstår att ni har lagt ner på hemlighetsmakeriet runt min 40års dag. Tack också för överaskningen!
Ronny: Jag hoppas att du snabbt blir bättre i handen och Maria: Jag är inte vidare förtjust i lussebullar, men jag måste erkänna att det SÅG väldigt gott ut när du bakade...... Hoppas att ni båda får en bra dag och vecka, och ja...jag ska bättra mig när det gäller att höra av mig! Kramar till er båda och barnen!

Ronny Forsslöw sa...

Välkommen till min Blogg Cecilia hoppas att du kommer ofta och hälsar på.
//Ronny