söndag 23 november 2008

Antagen på kursen Träningslära med fystester

Jag kom in på kursen:
Träningslära med fystester,trots att anmälningstiden inte är slut 7 januari.

Detta är jätte kul och nu skall jag kolla upp ett lag att som jag kan använda mig av under kursen.

Kursens beskrivning

Målgrupp : För dig som vill veta mer om hur fysisk aktivitet och träning påverkar kroppen och önskar göra träningen effektivare. Kursen vänder sig till aktiva idrottare och tränare, och ger dig tillgång till en hemsida med fysiska tester och resultatvärdering.

Kursbeskrivning : Kursen är indelad i fyra moduler, och består av både teori och praktik. Den teoretiska delen utgörs av studier i träningslära och idrottsfysiologi. Den praktiska delen innefattar ett antal tester som ska genomföras. Resultaten förs in på en hemsida som behandlar värdena, och presenterar en "Fysisk nivå" för individen och gruppen. Gemensamma diskussioner förs i FirstClass konferensen på folkbildningsnätet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis älskling :-)
Jag är verkligen glad för din skull.
Puss och kram