torsdag 27 november 2008

Julmarknad


Hej
Nu har vi kommit hem efter en härlig dag med min underbara fru och min lilla prinssesa eftersom min lilla prins sov nästa hela tiden, vad har vi gjort?

Vi åkte till stortorget och började med en fika på stadmistionen sedan gick vi runt stortorgets julmarknad en av våra traditioner är att vi köper en ängel till Amanda sedan var runt och tittade bland alla stånd.

Efter gick vi till Slottet och gick ner till kajplats 4 och såg den största julgranen som finns
i Stockholm.

Vi gick runt på Kungstädgården men där har inte julmarknaden startat än till helgen tror jag
men vi titta på skriskobana och det är verkligen fint där så där måste vi åka någon gång, Mickaela och Sandra var där föra året och åkte kanske vill dom följa med.

Till sist tittade på NK julskyltning och det var inte så bra som föra året men helt fantastiskt
hur dom kommer på dessa teman i år var det "hantverk" vad man kan göra med tyger, trä, metall, plats, med mera vi titta en lång stund på varje fönster.

Sedan vart det en shoping runda på skopunkten och HM Amanda fick två par skor och Mössa med vantar "Hello kitty" samt fick Viktor ett par skor och slutligen fick min underbara fru ett bar skor.

Nu sitter vi och kollar runt på Bloggar innan vi skall ta tag i huset "bombnedslag"

Bilder kommer från och med idag finnsa på vår nya hemsida som kommer upp den 1 december.

Inga kommentarer: