onsdag 26 november 2008

FÖRSTA PRIS TILL MIG =)

I kväll var jag på återbesök hos min läkare och vilken chock han fick, han vart tvången och kolla med en kollega om detta var möjligt och det var det mitt onda kolesterol var så högt för en månad sedan men nu låg den på normalt och det goda kolesterol låg också normalt till sist
så var blodsockret normalt och detta är jätte skönt.

Jag har gått ner 7 kilo och från farligt överviktig till fett med mina 97,8kg så mitt mål att gå ner till 85 kg tills nästa besök som är i september 2009.

Nu på måndag skall jag kolla om mina ögon har skadas ioch med mitt (FD) höga blodsocker.

I slutet av Januari kommer jag att börja med träning med hjälp av recept fysisk aktivitet.

Så nu jävlar är jag på gång =)

5 kommentarer:

Marita sa...

*****:) Bra kämpat, det är bara att fortsätta sakta men säkert.
Grattis och lycka till i fortsättningen.

Ronny Forsslöw sa...

Tack, och sakta och säkert skall det bli.

Rosie sa...

Härligt härligt, jag är glad för din skull

Anonym sa...

Det är du värd.så duktig du har varit.

Anonym sa...

Så duktig! Proud of you :) Kram