onsdag 26 november 2008

Godmorgon på er pigga glada bloggare

Sovit gott ? själv så har jag inte fått så mycket somn i natt tuvärr =( handen och armen är inte bättre så inte mycket fönster puts för mig i dag.

Joakim har gått till skolan hoppas jag gymnastik och historia och det är ett under om han går på båda lektionerna har inte hänt på mycket bra länge.

Viktor sjunger i köket, Amanda ritar en teckning till sin bäste kompis i kväll skall Amanda till sin skola för informations möte, spännande.

Jag skall själv på ett på möte nu på FM men vet inte mår inte bra för se bestämmer mig om en timme i EF skall jag till min läkare och få svar på mina prover och om jag har gått fram i min kamp om bättre hälsa.

Nu är det kaffekoppen som gäller vi ses

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Ronny. Nu har jag också en blogg/ Jonte
http://jontetj94.blogspot.com/