lördag 8 november 2008

Rekord

Godmorgon alla underbara blogg läsare!

Igår slog jag två rekord för denna blogg, Jag hade 72 st unika besökare och det är helt fantastiskt och jag skrev mitt 500 inlägg i går så nu undrar jag om man är en bra bloggare? =)

Idag är det Lördagen den 8 November och detta händer idag:

Klockan 11.00 kommer min stora dotter Sandra och skall hämta min minsta dotter och dom skall gå på bio och se NIKO bion börjar klockan 13:15 och Amanda har pratat så mycket om att hon skall gå på bio och äta godis, läsk kanske äta på MC, filmen är en timme och tjugo minuter, filmen hade premiär i går, Amanda vill nästa gång gå på bio med två av sina systrar Mickhaela och Sandra.
NIKO är ett fantastisk animerat äventyr som handlar om den lilla renpojken Niko. Mest av allt i hela världen skulle han vilja kunna flyga precis som sin riktiga pappa, en av de coola renarna som tillhör Tomtens legendariska flygande kår. Niko har aldrig träffat sin riktiga pappa och ingen tror på hans historier om honom heller. Men efter en vargattack på Nikos hem ger han sig ut genom isande snöstorm och farlig terräng på det farliga uppdraget att hitta sin riktiga pappa. Med på sin resa har han sin vän och låtsas pappa Julius – en klumpig flygande ekorre. De får också sällskap av den tjusiga och sjungande vesslan Wilma som hittar till Tomtens hem.

Prinssesans rum skall vi fortsätta med, vi kommer bli klara i dag annars kommer vi bara att ta det lugnt, jag kanske skall hjäpa polaren med göra om bilder.

Idag blir det lördags godis för oss och jag kommer att dricka en lite julmust och en påse julskum och et glas rött vin till maten =)

Nu skall jag ta en kopp kaffe

Inga kommentarer: