torsdag 6 november 2008

Godmorgon alla glada blogg läsare ;-)

Jag är så stolt efter en gigantisk kamp mellan vår lilla prinssesa angående att bajsa på toaletten både hemma och på dagis så har det lossnat och inte bara det i natt hade inte vår prinssesa någon natt blöja på sig, vi är så stolta över henne så när hon kommer hem i från dagis kommer det ligga en lite present från oss.

Jag blir så förvunnad över att Joakim "bara" struntar" i skolan det måste vara svårt att gå i skolan när man är 18 år och det är den enda uppgiften är att gå i skolan och få betyg som i sin tur förhoppningsvis ger jobb det måste vara så krävande och sen att man inte behöver städa, tvätta laga mat det måste göra det mer jobbigt och att mailen kommer in till våra mailboxar med skolkrapporter och en oroliga lärare som bry sig måste vara super jobbigt att veta, jag låter som en general i militären men nu måste jag avsluta detta slag att få honom att gå i skolan nej han är 18 år så vill han förstöra sitt liv varsågod men att ligga hemma och sova kommer inte på frågan det är bara att gå ut och "driva" och maten finns om han vill äta samt ett städat rum det är det som jag kommer att hålla med mat,rena kläder,städatrum men inget mer.

Ica maxi kommer få ett besök av oss nu på morgonen måste handla lite.

Inga kommentarer: